Loading

                                                              OSB Uygulama Yönetmeliğinin Geçici 12 inci Maddesi Kapsamında

                                                                                  Verilecek Süre Uzatımı Bilgi Notu

 

  1. Başvurunuzun onaylanabilmesi için en geç 24 Mayıs 2025 tarihine kadar gerekli ödemelerin yapılması gerekmektedir.
  2. Ödemelerin Bakanlık Döner Sermaye İşletmesi hesaplarına yatırılması (Banka Hesap Adı: Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı Döner Sermaye İşletme Hesabı - Banka IBAN No: TR21 0001 5001 5800 7313 9170 31 - Döner Sermaye İşletme Vergi No: 7430827189 - Vergi Dairesi : Maltepe Vergi Dairesi) ve ödeme dekontlarında OSB Adı - Ada/Parsel No - MEYDİP Başvuru No ve Referans Kodu (SB0173) bilgilerinin yer alması zorunludur.
  3. 24 Mayıs 2025 tarihine kadar peşin ödeme yapan katılımcımız aşağıda bulunan dilekçe örneğini başvuru sahibince doldurulup imzalanıp ödemeye ilişkin dekont ile MEYDİP sisteminde OSB Katılımcıları Tarafından Yapılan Başvuruların Onayına İlişkin Ödeme” bölümünde yer alan “OSB Uygulama Yönetmeliğinin Geçici 12 inci Maddesi Kapsamında Verilecek Süre Uzatımı Onayı başvuru sekmesinden yüklenerek Bakanlığa iletilmesi gerekmektedir.
  4. 12 ayı geçmemek üzere Taksitli ödeme yapmak isteyen katılımcılar ise doğrudan Bakanlığımız Döner Sermaye İşletmesine başvuruda bulunmalı ve aşağıdaki belgeleri ibraz etmeleri gerekmektedir;
  • Taksitli Ödeme Talep Dilekçesi,
  • Tahakkuk eden toplam tutarın %25’inin ödendiğine dair banka dekontu ve toplam sözleşme bedelinin %0,948 tutarında Sözleşme Damga Vergisinin Döner Sermaye hesaplarına yatırıldığına dair dekont,
  • Taksitli tutar için Kredili Satış Sözleşmesi imzalanması,
  • Sözleşmeyi imzalayacak kişinin imza sirküsü veya yetkili olduğuna dair belge
  • Kanuni faiz uygulanmış taksitli borç tutarından az olmamak ve son taksit tarihinden en az iki ay sonrası geçerlilik tarihi olan Banka Teminat Mektubu veya Kefalet Senedi,
  1. Peşin ya da taksitli her ödeme sonunda hizmet bedeline ait fatura düzenleyip ilgililere Bakanlıkça gönderilecektir. Fatura oluşturulabilmesi için gerekli olan Kişi/Firma Adı/Unvanı, Vergi No, Vergi Dairesi, Adres bilgilerini donersermaye@sanayi.gov.tr mail adreslerine iletilmesi ve ödeme kim ya da hangi kanaldan yapılırsa yapılsın fatura bilgilerinin süre uzatımı verilen kişi/firmaya ait olacaktır.
  1. Süre uzatımı onaylanan tüm katılımcıların 24 Mart 2025 tarihinden itibaren talep ettiğiniz süre başlamış olup, işyeri açma ve çalışma ruhsatı almanız gerekmektedir. Aksi takdirde, arsa tahsislerinin iptal edilerek OSB mülkiyetine geri alınacağı unutulmamalıdır.

           Dilekçe örneğini indirmek için tıklayınız...